loading...

مرجع مقالات رسمی و جامع قالی ، فرش ، قالیچه و ....

بازدید : 87
چهارشنبه 27 اسفند 1399 زمان : 11:57


روشی برای پاک کردن کم آب فرش با دستان خویش در منزل. تمیز کننده های فرش در منزل ترکیبات شیمیایی ، طریق های مکانیکی
استارت به پاک کردن فرش می‌کنید؟ این نوشته ی علمی به شما در جاری ساختن فعالیت کامل یاری خواهد کرد. حتی سابق ترین لکه های چرب را می اقتد شماره قالیشویی در مشهد ار با نکاتی بی آلایش از فی مابین موفقیت. و مهم ترین چیز این میباشد که از آغاز این روند مشقت بار البته بسیار ضروری نترسید.

طرز های متعددی برای نظافت کردن فرش وجود داراست. فردی ترجیح میدهد از ابزارهای امروزی به کار گیری نماید که پیمان میدهند از پس دشوارترین امور برآیند. برعکس ، کسی عملکرد می نماید از شیمی دوری نماید و کوشش می نماید به پیشنهاد مادربزرگ فعالیت نماید. از این قبل ، به نوعی آن‌ها فارغ از اشکال پودرها ، ژل ها و آئروسل ها کنار می آمدند!

اینها نکات بی آلایش به پاک کردن فرش ها و تزکیه آلودگی یاری فرمائید:

تهیه و تنظیم اینگونه محلول دشواری نخواهد بود: پودرلباسشویی محلول در عود ، نصیب کوچکی از نفت سپید. پارچه ای را به ترکیب آغشته کرده و تمام فرش را منزه فرمایید. در مکانهایی که بیشترین آلودگی را دارا‌هستند ، محلول را در وسعت بیشتری بمالید و برای تأثیر عمیق خیس ، آن را برای مدتی بگذارید (20 دقیقه به طور کاملً کافی میباشد). این نحوه نوعی کم آب شویی فرش میباشد. لکه ها بسیار اثر گذار از میان میروند. منفی ها: تنها برای فرش هایی که دارنده شمع تصنعی و مصنوعی میباشند مطلوب میباشد و بوی نفت سپید به خیر و خوبی از در میان نمی رود.
یکی‌از دوستداشتنی ترین طرز های نظافت کردن فارغ از مواد شیمیایی به کار گیری از جوشکار روی فرش ها میباشد. یکسری چای و ترکیب اعجاز آسا فراهم میباشد. برگ های چای مرطوب بایستی به صورت متساوی به طور کلی سطح فرش پخش خواهد شد و بگذارید تا به طور کامل کم آب خواهد شد. بعد آن را با جارو برقی بر میداریم. ضمانت شد‌ه‌است که بعضا از لکه ها از دربین می‌روند. آنچه باقی می‌ماند بهتر میباشد به متخصصان سپرده خواهد شد. بدین ترتیب میتوانید با سرویس ها شستشوی فرش در تارنما http://www.vclean.ru/ آشنا گردید - کمپانی تمیزکاری فراهم برای عمل از هر ابهام. فرش شما معاش دوم پیدا خواهد کرد.
طریق خوب و سابق نمک "مازاد" میباشد. نمک سفره ساده (بسته به اندازه فرش برای این عمل به 2-3 بسته نیاز دارید) روی تک تک سطح پخش نمائید و بگذارید بیست دقیقه بماند. آن‌گاه ما یک محلول صابونی بی آلایش فراهم میکنیم ، جارو را در آن فرو میکنیم و نمک را از روی فرش مالش می‌دهیم. بعد از این نظافت کردن ، فرش بایستی تماماً کم آب گردد ، در غیر این شکل ممکن میباشد الیاف کپک بزنند. آن را در بالکن خویش معلق فرمایید. بگذارید در باد ملایم جدید فصل تابستان کم آب گردد.
همینطور آمونیاک به امداد فرش های شما می شتابد. وقتی که با ماده های شوینده و آب گرم مخلوط می توان به طور اثرگذار لکه ها را از در بین می‌برد. نسبت: دو قاشق غذاخوری پودر لباس شویی ، یک قاشق چای خوری آمونیاک ، 4 لیتر آب. یک اسفنج یا این که یک دست ساده را می بایست با این ترکیب مرطوب کرد و به آرامی فرش را در سوی شمع منزه کرد. بعد از پاک کردن ، یک جارو برقی برداشته ، برس را تخت‌گاز مرطوب بپیچید و مجدد روی سطح آن گام بزنید. فرش نیز نیاز به کم آب شدن داراست.
برای بازگرداندن رنگ به فرش ، بعداز خشکشویی با جاروبرقی ، یک دست مرطوب را با سرکه میز مرطوب فرمائید. بعد از این طریق ، فرش به یک نظافت کردن مرطوب منظم نیاز داراست تا اثر ها سرکه را از فی مابین پیروز شود. و فراموش نکنید که فرش خویش را به خیر کم آب فرمائید! در پرزهای مرطوب ، که مراحل پوسیدگی در آن شروع گردیده است ، حشرات حتی ممکن میباشد آغاز شوند. از در میان بردن آن ها بسیار دشوارتر از لکه های ساده میباشد.
C
فرش یک رویه عالی برای عایق بندی اتاق ، مخفی کردن عدم اعتنا در کف ، تزئین اتاق و تأکید بر جزئیات داخلی میباشد. صاحبخانه هر چقدر منزه باشد ، دیر یا این که زود فرصت آغاز نظافت کردن فرش میباشد.

در شرایطی‌که دارایی خانواده اذن میدهد ، بهتر میباشد با خشکشویی تماس حاصل نمایید. لکه ها تخت گاز در آنجا از در میان میروند ، ولی شما میتوانید با استعمال از داروهای قومی به تنهایی از پس فرایند سخت برآیید پاک کردن موءثر فرش فیض بدتر نخواهد بود.

گران البته قابل اتکا
پاک کردن فرش ها در منزل اکثر اوقات با مواد شیمیایی ایفا می گردد ، تعیین آن‌ها در مغازه های تخصصی بسیار متنوع میباشد ، هم در گونه های برچسب های پر‌نور و هم تعداد اعداد برچسب بها.

با وجود هزینه ، هیچ کمبودی در خریدار نیست. پودر "Vanish" زمان هاست که یکی‌از دوست داستنی ترین معالجه ها در حیث گرفته گردیده است ؛ نظافت کردن فرش در منزل با امداد آن با‌گاز از دربین می رود ، ولی محتویات بطری نیز با‌گاز کل می‌شود ، و این یک مسافرت سریع به مغازه میباشد.

چه‌طور از ماده شیمیایی پاک کننده خانگی به کارگیری کنیم؟ شما به مهارت خاصی احتیاج ندارید ، صرفا یک کف قابل انعطاف و پرزدار را بزنید و یک منزه کننده فرش روی سطح خویش بمالید.

در حالی که‌این دارو با خاک و لکه ها رویارویی می نماید ، با خاطر ریلکس می‌توانید شغل های دیگری اعمال دهید یا این که با یک فنجان قهوه خویش را درگیر فرمائید. بعداز آن مانده میباشد که یک جارو برقی بگیرید و ذرات کم آب و آلوده را عده نمایید و تمیزترین جمع را سوراخ نمایید.

به هر هم اکنون ، در شرایطی که سوالی در باب طریق نظافت کردن مبل وجود داشته باشد ، در اینجا میتوانید از محتویات یک بطری صورتی پر‌نور استعمال فرمائید.

شایسته ترین امداد کننده نوشابه میباشد
بخش اعظمی از زنان منزل دار به خیر میدانند که به تدریج از نوشابه برای غرض متبوع خویش (برای پخت) استعمال می نمایند و به پودرهای آشپزی نو وارد میگردند. ولی مدام از این فرآورده با جریان آزاد به کار گیری می‌شود ، چون به راحتی می‌تواند با هر روند نظافت کردن کنار بیاید.

با نوشابه در منزل میتوانید ظروف آلوده یا این که اجاق را به راحتی منزه فرمایید و خزینه با سفیدی برفی درخشش خواهد یافت. برای اشخاصی که نمی دانند چه طور فرش را در منزل پاک نمایند ، یک شیوه نامه وجود داراست - استعمال از نوشابه!

پاک کردن فرش با نوشابه یکی‌از داراست ضابطه اساسی - سطح می بایست کم آب باشد!

فرآیند به چه شکل پیش می رود؟ بعداز پاشیدن جمع فرش با جوش شیرین با یک لایه یکنواخت سخاوتمندانه ، می بایست مقداری طاقت نمایید و پودر آغشته به خاک و عطر را وکیوم فرمائید. اینگونه تمیز کاری کم آب فرش به شما قابلیت میدهد حتی‌در فصل‌زمستان نیز شست و رفت همگانی اجرا دهید ، چون بدون چاره نیستید پوشش مرطوب را در بیرون کم آب نمایید.

معالجه های ترش یا این که پاک کردن فرش مرطوب


از مواد پخته ترش مانند سرکه یا این که آب لیمو نیز برای نظافت کردن فرش در منزل به کار گیری میگردد. اینگونه داروهای قومی شما می‌توانید با خیال و خاطر شل و فارغ از دردسر حتی لجبازترین لکه ها را از فی مابین ببرید.

اکثر وقت ها از یک شیوه یکدست به کارگیری میشود - پاک کردن فرش ها با نوشابه ، آب لیمو و سرکه. لکه ها با محصول ها مایع منزه میشوند و کل سطح با پودر پخت و پز منزه و نو می گردد.

به چه شکل فرش خویش را با جوش شیرین و سرکه منزه کنیم؟ اجزای مایع (سرکه یا این که آب) را در مقدار یه خرده آب رقیق کرده و با اسفنج دارای اسلحه ، لکه های آلودگی را با تمرکز تمیز نمایید.

این عده می‌تواند به یک عده چسبناک تبدیل گردد ، براین اساس بایستی آن را با آب بشویید تا فرش پاک خواهد شد. بعداز کم آب شدن بدون نقص کف ، فرش ها در منزل با نوشابه کم آب پاک می‌شوند.

الکل روی لکه ها
با استعمال از آمونیاک می‌توانید یک منزه کننده فرش فوق العاده تهیه و تنظیم نمایید.

ضروری:

نصف قاشق الکل
یک قاشق ارزانترین پودر لباس شویی؛
2 جام آب
ادغام را آسیاب نمائید تا به یک مایع کف دار همگن تبدیل گردد. این پودر پاک کننده مایع را با به کارگیری از اسفنج روی لکه ها بمالید.

بعداز یک ربع ساعت با حرکات شدید خاک را بشویید ، بعد از آن آحاد سطح را با نوشابه پاک نمایید.

معالجه جهانی
صابون خانگی تیره لباسشویی یک دستیار همگی کاره میباشد که با لکه ها تقابل می نماید ، البته قادر است سطح فرش را یه خرده مسن نماید.

بهتر میباشد از این طرز به کارگیری فرمایید - تراشه ها (حدود یک قاشق چای خوری) را با آب گرم ادغام نمائید و بعد خاک را منزه فرمایید.

یقین نتیجه ها نمایید که با تزکیه خاک با یکدست مرطوب ، این فرآیند را به نقطه پایان برسانید. ولی این طرز برای خشکشویی مطلوب وجود ندارد ، ولی در شرایطی‌که اتاق گرم باشد ، سطح پرزدار با گاز کم آب می گردد.

نظافت کردن فصل‌زمستان


فصل زمستان مجال مطلوب برای پاک کردن فرش شماست. حتی یک کم آب شویی هم نمی تواند با گاز برف های نو افتاده با خاک لج باز کنار بیاید!

در شرایطی که در اتاق کودک های کوچکی نیست ، می‌توانید کادو سپید برفی فصل‌زمستان را متفرق فرمایید و تخت گاز با فرش سطح فرش را جارو فرمائید. فرش پر‌نور و جدید می گردد و بو و بوی یخ زدگی نو برای بازه زمانبر در اتاق ارتقا مییابد.

اینگونه پاک کردن فرش ها را با دستان خویش به رنج می اقتدار کم آب نامید ، چون رطوبت هنوز روی شمع باقی میماند ، البته به آن با کشش نیز مرطوب میگویند - دمای اتاق با‌گاز پوشش را کم آب می نماید.

آب یخ
لکه های خونین ، چاپ پنجه گربه دوستداشتنی ، کثیفی کف پای یک بازیکن فوتبال: این ادله نمیشود که با استعمال از پودر ماده های شوینده گزینه عشق خویش نبض خویش را از دست بدهید ، عصبانی گردید و روی آن مالش دهید.

آب سرد یخ ، مقداری شکیبایی و سعی اعجاز می نماید ، قصر را به یک فرش عقیم تبدیل می نماید. از این قبل ، حتی میکروب ها نیز از اینگونه شوک سردی ناپدید میشوند!

استعمال از آب یخ نیاز به اعتنا ویژه ای دارااست - نباید كاملاً فرش را خشك كنید. در هر شکل ، مدام تکه های یخ را در سردخانه نگه دارید - پیکار با کوچکترین لکه از این شیوه آسوده خیس میباشد!

بازگرداندن رنگ های پر‌نور سهل و آسان میباشد
با سپری شد فرصت ، فرش درخشش و رنگهای زنده خویش را از دست می‌دهد. از‌آنجا‌که دارایی خانواده کم کم برای دارایی تازه پباده سازی میگردد ، شما مجبورید کاخ را با آنچه در مشت دارید نو فرمائید.

مطمئناً بعداز چای ناشتایی ، برگ چای در اختیار خواهد بود ، البته تعداد مقداری از عموم میدانند که با امداد آن رنگ های فرش با رنگ های جدید برق می‌زند.

بعداز خشکشویی فرشها ، برگهای چای مرطوب را بپاشید و بگذارید نیم ساعت بماند. آنگاه ، با استعمال از جارو ، سطح را بپوشانید ، جادو - تازگی و رایحه چای را ملاحظه کنید.

بنزین روی لکه ها
لکه های روغنی اکثر اوقات صاحبخانه را با ایراد روبرو می نماید ، چون از فی مابین بردن آن ها بسیار نقص‌ ساز میباشد. پیش از پاک کردن فرش با جوش شیرین و سرکه ، لکه های روغن را با یکپارچه پاک آغشته به بنزین تمیز فرمائید.

بوی نامطبوع به‌سرعت از دربین می رود ، البته لکه چرب نامطبوع نیز با آن از میان می رود.

پاک کردن کم آب فرش ها ، بعد از به کارگیری از بنزین ، به خلاص شدن از شر پلاک های ناگزیر ماده قابل احتراق امداد می نماید.

محاسبه های پرشور مهمانداران علامت می‌دهد که حتی یک ساندویچ یا این که کتلت که روی یک پوشش خز افتاده باشد به لکه ای چرب و همیشگی خورده تبدیل نخواهد شد.

پودر یا این که نوشابه مطمئناً باقی خواهد ماند ، علی رغم تک تک کارایی های مهماندار ، که بوسیله جاروبرقی یا این که جارو با کیفیت عالی پشتیبانی می‌گردد. بهتر میباشد مواد شستشو خریداری نمائید یا این که از طریق های نظافت کردن مرطوب استعمال فرمائید.

شامپو و عصاره منظم به بوی مطبوع شما امداد می نماید درخت چای... آنان‌را با مقداری آب گرم ترکیب فرمائید و به صورت متساوی روی پوشش بمالید. بو و بوی دلپذیری که از فرش خارج می‌آید ، مدتها مهمانان را ذوق زده می نماید و دلداده meowing خوابیدن در یک کناره دنج روی فرش - یک گربه را متعجب می نماید.

برای کف پوش های درست شده از مواد طبیعی ، پاک کردن کم آب و ملایم فرش در منزل مطلوب خیس میباشد. پودر ایده آل نوشابه میباشد ، ولی بایستی پیش از به کار گیری روی تکه کوچک فرش پایین تخت یا این که مبل نیز تست گردد.

با وجود خاصیت جذاب نوشابه ، به کارگیری از آن روی فرشهای سیاه یا این که خیلی تیره ناممکن میباشد - لکه های زشت متعددی به طبعً باقی خواهد ماند. رنگ مشکی با آمونیاک نو و تماما پاک می نماید. فرآورده خریداری گردیده - "Vanish" سایه تیره را حاد نمی نماید ، چون جهانی میباشد و برای هر نوع شمع سفارش میشود.

از دربین بردن لکه های روی پوشش فعالیت دشواری وجود ندارد و حتی جذاب میباشد چون فیض قابل پیش گویی وجود ندارد. حتی یک خانم منزل دار بی تجربه نیز می‌تواند به نبرد با آلودگی بپردازد و چیره ظواهر گردد ، خصوصاً در شرایطی‌که رویکردی مسئولیت پذیر در کسب و کار داشته باشد و از پیشنهاد های موءثر استعمال نماید.

فرش روی زمین مدام خوشگل ، دنج و دوستداشتنی میباشد ولی به شرطی که پاک باشد. هر خانم منزل داری خودش تصمیم میگیرد که چطور بایستی قالیشویی صورت پذیرد. ما یک‌سری مفید ، بی آلایش و راههای اثر گذار برای این مرحله از پاک کردن منزل خویش را.

تولیدات منزه کننده فرش را خودتان در منزل اجرا دهید
منزه کننده های فرش ایمن و ثابت گردیده متعددی در این جا وجود داراست. هر آنچه را که در نوک انگشتان می‌باشید نیاز دارید. شما نیاز خواهید داشت:

جارو


روشی برای پاک کردن کم آب فرش با دستان خویش در منزل. تمیز کننده های فرش در منزل ترکیبات شیمیایی ، طریق های مکانیکی
استارت به پاک کردن فرش می‌کنید؟ این نوشته ی علمی به شما در جاری ساختن فعالیت کامل یاری خواهد کرد. حتی سابق ترین لکه های چرب را می اقتد شماره قالیشویی در مشهد ار با نکاتی بی آلایش از فی مابین موفقیت. و مهم ترین چیز این میباشد که از آغاز این روند مشقت بار البته بسیار ضروری نترسید.

طرز های متعددی برای نظافت کردن فرش وجود داراست. فردی ترجیح میدهد از ابزارهای امروزی به کار گیری نماید که پیمان میدهند از پس دشوارترین امور برآیند. برعکس ، کسی عملکرد می نماید از شیمی دوری نماید و کوشش می نماید به پیشنهاد مادربزرگ فعالیت نماید. از این قبل ، به نوعی آن‌ها فارغ از اشکال پودرها ، ژل ها و آئروسل ها کنار می آمدند!

اینها نکات بی آلایش به پاک کردن فرش ها و تزکیه آلودگی یاری فرمائید:

تهیه و تنظیم اینگونه محلول دشواری نخواهد بود: پودرلباسشویی محلول در عود ، نصیب کوچکی از نفت سپید. پارچه ای را به ترکیب آغشته کرده و تمام فرش را منزه فرمایید. در مکانهایی که بیشترین آلودگی را دارا‌هستند ، محلول را در وسعت بیشتری بمالید و برای تأثیر عمیق خیس ، آن را برای مدتی بگذارید (20 دقیقه به طور کاملً کافی میباشد). این نحوه نوعی کم آب شویی فرش میباشد. لکه ها بسیار اثر گذار از میان میروند. منفی ها: تنها برای فرش هایی که دارنده شمع تصنعی و مصنوعی میباشند مطلوب میباشد و بوی نفت سپید به خیر و خوبی از در میان نمی رود.
یکی‌از دوستداشتنی ترین طرز های نظافت کردن فارغ از مواد شیمیایی به کار گیری از جوشکار روی فرش ها میباشد. یکسری چای و ترکیب اعجاز آسا فراهم میباشد. برگ های چای مرطوب بایستی به صورت متساوی به طور کلی سطح فرش پخش خواهد شد و بگذارید تا به طور کامل کم آب خواهد شد. بعد آن را با جارو برقی بر میداریم. ضمانت شد‌ه‌است که بعضا از لکه ها از دربین می‌روند. آنچه باقی می‌ماند بهتر میباشد به متخصصان سپرده خواهد شد. بدین ترتیب میتوانید با سرویس ها شستشوی فرش در تارنما http://www.vclean.ru/ آشنا گردید - کمپانی تمیزکاری فراهم برای عمل از هر ابهام. فرش شما معاش دوم پیدا خواهد کرد.
طریق خوب و سابق نمک "مازاد" میباشد. نمک سفره ساده (بسته به اندازه فرش برای این عمل به 2-3 بسته نیاز دارید) روی تک تک سطح پخش نمائید و بگذارید بیست دقیقه بماند. آن‌گاه ما یک محلول صابونی بی آلایش فراهم میکنیم ، جارو را در آن فرو میکنیم و نمک را از روی فرش مالش می‌دهیم. بعد از این نظافت کردن ، فرش بایستی تماماً کم آب گردد ، در غیر این شکل ممکن میباشد الیاف کپک بزنند. آن را در بالکن خویش معلق فرمایید. بگذارید در باد ملایم جدید فصل تابستان کم آب گردد.
همینطور آمونیاک به امداد فرش های شما می شتابد. وقتی که با ماده های شوینده و آب گرم مخلوط می توان به طور اثرگذار لکه ها را از در بین می‌برد. نسبت: دو قاشق غذاخوری پودر لباس شویی ، یک قاشق چای خوری آمونیاک ، 4 لیتر آب. یک اسفنج یا این که یک دست ساده را می بایست با این ترکیب مرطوب کرد و به آرامی فرش را در سوی شمع منزه کرد. بعد از پاک کردن ، یک جارو برقی برداشته ، برس را تخت‌گاز مرطوب بپیچید و مجدد روی سطح آن گام بزنید. فرش نیز نیاز به کم آب شدن داراست.
برای بازگرداندن رنگ به فرش ، بعداز خشکشویی با جاروبرقی ، یک دست مرطوب را با سرکه میز مرطوب فرمائید. بعد از این طریق ، فرش به یک نظافت کردن مرطوب منظم نیاز داراست تا اثر ها سرکه را از فی مابین پیروز شود. و فراموش نکنید که فرش خویش را به خیر کم آب فرمائید! در پرزهای مرطوب ، که مراحل پوسیدگی در آن شروع گردیده است ، حشرات حتی ممکن میباشد آغاز شوند. از در میان بردن آن ها بسیار دشوارتر از لکه های ساده میباشد.
C
فرش یک رویه عالی برای عایق بندی اتاق ، مخفی کردن عدم اعتنا در کف ، تزئین اتاق و تأکید بر جزئیات داخلی میباشد. صاحبخانه هر چقدر منزه باشد ، دیر یا این که زود فرصت آغاز نظافت کردن فرش میباشد.

در شرایطی‌که دارایی خانواده اذن میدهد ، بهتر میباشد با خشکشویی تماس حاصل نمایید. لکه ها تخت گاز در آنجا از در میان میروند ، ولی شما میتوانید با استعمال از داروهای قومی به تنهایی از پس فرایند سخت برآیید پاک کردن موءثر فرش فیض بدتر نخواهد بود.

گران البته قابل اتکا
پاک کردن فرش ها در منزل اکثر اوقات با مواد شیمیایی ایفا می گردد ، تعیین آن‌ها در مغازه های تخصصی بسیار متنوع میباشد ، هم در گونه های برچسب های پر‌نور و هم تعداد اعداد برچسب بها.

با وجود هزینه ، هیچ کمبودی در خریدار نیست. پودر "Vanish" زمان هاست که یکی‌از دوست داستنی ترین معالجه ها در حیث گرفته گردیده است ؛ نظافت کردن فرش در منزل با امداد آن با‌گاز از دربین می رود ، ولی محتویات بطری نیز با‌گاز کل می‌شود ، و این یک مسافرت سریع به مغازه میباشد.

چه‌طور از ماده شیمیایی پاک کننده خانگی به کارگیری کنیم؟ شما به مهارت خاصی احتیاج ندارید ، صرفا یک کف قابل انعطاف و پرزدار را بزنید و یک منزه کننده فرش روی سطح خویش بمالید.

در حالی که‌این دارو با خاک و لکه ها رویارویی می نماید ، با خاطر ریلکس می‌توانید شغل های دیگری اعمال دهید یا این که با یک فنجان قهوه خویش را درگیر فرمائید. بعداز آن مانده میباشد که یک جارو برقی بگیرید و ذرات کم آب و آلوده را عده نمایید و تمیزترین جمع را سوراخ نمایید.

به هر هم اکنون ، در شرایطی که سوالی در باب طریق نظافت کردن مبل وجود داشته باشد ، در اینجا میتوانید از محتویات یک بطری صورتی پر‌نور استعمال فرمائید.

شایسته ترین امداد کننده نوشابه میباشد
بخش اعظمی از زنان منزل دار به خیر میدانند که به تدریج از نوشابه برای غرض متبوع خویش (برای پخت) استعمال می نمایند و به پودرهای آشپزی نو وارد میگردند. ولی مدام از این فرآورده با جریان آزاد به کار گیری می‌شود ، چون به راحتی می‌تواند با هر روند نظافت کردن کنار بیاید.

با نوشابه در منزل میتوانید ظروف آلوده یا این که اجاق را به راحتی منزه فرمایید و خزینه با سفیدی برفی درخشش خواهد یافت. برای اشخاصی که نمی دانند چه طور فرش را در منزل پاک نمایند ، یک شیوه نامه وجود داراست - استعمال از نوشابه!

پاک کردن فرش با نوشابه یکی‌از داراست ضابطه اساسی - سطح می بایست کم آب باشد!

فرآیند به چه شکل پیش می رود؟ بعداز پاشیدن جمع فرش با جوش شیرین با یک لایه یکنواخت سخاوتمندانه ، می بایست مقداری طاقت نمایید و پودر آغشته به خاک و عطر را وکیوم فرمائید. اینگونه تمیز کاری کم آب فرش به شما قابلیت میدهد حتی‌در فصل‌زمستان نیز شست و رفت همگانی اجرا دهید ، چون بدون چاره نیستید پوشش مرطوب را در بیرون کم آب نمایید.

معالجه های ترش یا این که پاک کردن فرش مرطوب


از مواد پخته ترش مانند سرکه یا این که آب لیمو نیز برای نظافت کردن فرش در منزل به کار گیری میگردد. اینگونه داروهای قومی شما می‌توانید با خیال و خاطر شل و فارغ از دردسر حتی لجبازترین لکه ها را از فی مابین ببرید.

اکثر وقت ها از یک شیوه یکدست به کارگیری میشود - پاک کردن فرش ها با نوشابه ، آب لیمو و سرکه. لکه ها با محصول ها مایع منزه میشوند و کل سطح با پودر پخت و پز منزه و نو می گردد.

به چه شکل فرش خویش را با جوش شیرین و سرکه منزه کنیم؟ اجزای مایع (سرکه یا این که آب) را در مقدار یه خرده آب رقیق کرده و با اسفنج دارای اسلحه ، لکه های آلودگی را با تمرکز تمیز نمایید.

این عده می‌تواند به یک عده چسبناک تبدیل گردد ، براین اساس بایستی آن را با آب بشویید تا فرش پاک خواهد شد. بعداز کم آب شدن بدون نقص کف ، فرش ها در منزل با نوشابه کم آب پاک می‌شوند.

الکل روی لکه ها
با استعمال از آمونیاک می‌توانید یک منزه کننده فرش فوق العاده تهیه و تنظیم نمایید.

ضروری:

نصف قاشق الکل
یک قاشق ارزانترین پودر لباس شویی؛
2 جام آب
ادغام را آسیاب نمائید تا به یک مایع کف دار همگن تبدیل گردد. این پودر پاک کننده مایع را با به کارگیری از اسفنج روی لکه ها بمالید.

بعداز یک ربع ساعت با حرکات شدید خاک را بشویید ، بعد از آن آحاد سطح را با نوشابه پاک نمایید.

معالجه جهانی
صابون خانگی تیره لباسشویی یک دستیار همگی کاره میباشد که با لکه ها تقابل می نماید ، البته قادر است سطح فرش را یه خرده مسن نماید.

بهتر میباشد از این طرز به کارگیری فرمایید - تراشه ها (حدود یک قاشق چای خوری) را با آب گرم ادغام نمائید و بعد خاک را منزه فرمایید.

یقین نتیجه ها نمایید که با تزکیه خاک با یکدست مرطوب ، این فرآیند را به نقطه پایان برسانید. ولی این طرز برای خشکشویی مطلوب وجود ندارد ، ولی در شرایطی‌که اتاق گرم باشد ، سطح پرزدار با گاز کم آب می گردد.

نظافت کردن فصل‌زمستان


فصل زمستان مجال مطلوب برای پاک کردن فرش شماست. حتی یک کم آب شویی هم نمی تواند با گاز برف های نو افتاده با خاک لج باز کنار بیاید!

در شرایطی که در اتاق کودک های کوچکی نیست ، می‌توانید کادو سپید برفی فصل‌زمستان را متفرق فرمایید و تخت گاز با فرش سطح فرش را جارو فرمائید. فرش پر‌نور و جدید می گردد و بو و بوی یخ زدگی نو برای بازه زمانبر در اتاق ارتقا مییابد.

اینگونه پاک کردن فرش ها را با دستان خویش به رنج می اقتدار کم آب نامید ، چون رطوبت هنوز روی شمع باقی میماند ، البته به آن با کشش نیز مرطوب میگویند - دمای اتاق با‌گاز پوشش را کم آب می نماید.

آب یخ
لکه های خونین ، چاپ پنجه گربه دوستداشتنی ، کثیفی کف پای یک بازیکن فوتبال: این ادله نمیشود که با استعمال از پودر ماده های شوینده گزینه عشق خویش نبض خویش را از دست بدهید ، عصبانی گردید و روی آن مالش دهید.

آب سرد یخ ، مقداری شکیبایی و سعی اعجاز می نماید ، قصر را به یک فرش عقیم تبدیل می نماید. از این قبل ، حتی میکروب ها نیز از اینگونه شوک سردی ناپدید میشوند!

استعمال از آب یخ نیاز به اعتنا ویژه ای دارااست - نباید كاملاً فرش را خشك كنید. در هر شکل ، مدام تکه های یخ را در سردخانه نگه دارید - پیکار با کوچکترین لکه از این شیوه آسوده خیس میباشد!

بازگرداندن رنگ های پر‌نور سهل و آسان میباشد
با سپری شد فرصت ، فرش درخشش و رنگهای زنده خویش را از دست می‌دهد. از‌آنجا‌که دارایی خانواده کم کم برای دارایی تازه پباده سازی میگردد ، شما مجبورید کاخ را با آنچه در مشت دارید نو فرمائید.

مطمئناً بعداز چای ناشتایی ، برگ چای در اختیار خواهد بود ، البته تعداد مقداری از عموم میدانند که با امداد آن رنگ های فرش با رنگ های جدید برق می‌زند.

بعداز خشکشویی فرشها ، برگهای چای مرطوب را بپاشید و بگذارید نیم ساعت بماند. آنگاه ، با استعمال از جارو ، سطح را بپوشانید ، جادو - تازگی و رایحه چای را ملاحظه کنید.

بنزین روی لکه ها
لکه های روغنی اکثر اوقات صاحبخانه را با ایراد روبرو می نماید ، چون از فی مابین بردن آن ها بسیار نقص‌ ساز میباشد. پیش از پاک کردن فرش با جوش شیرین و سرکه ، لکه های روغن را با یکپارچه پاک آغشته به بنزین تمیز فرمائید.

بوی نامطبوع به‌سرعت از دربین می رود ، البته لکه چرب نامطبوع نیز با آن از میان می رود.

پاک کردن کم آب فرش ها ، بعد از به کارگیری از بنزین ، به خلاص شدن از شر پلاک های ناگزیر ماده قابل احتراق امداد می نماید.

محاسبه های پرشور مهمانداران علامت می‌دهد که حتی یک ساندویچ یا این که کتلت که روی یک پوشش خز افتاده باشد به لکه ای چرب و همیشگی خورده تبدیل نخواهد شد.

پودر یا این که نوشابه مطمئناً باقی خواهد ماند ، علی رغم تک تک کارایی های مهماندار ، که بوسیله جاروبرقی یا این که جارو با کیفیت عالی پشتیبانی می‌گردد. بهتر میباشد مواد شستشو خریداری نمائید یا این که از طریق های نظافت کردن مرطوب استعمال فرمائید.

شامپو و عصاره منظم به بوی مطبوع شما امداد می نماید درخت چای... آنان‌را با مقداری آب گرم ترکیب فرمائید و به صورت متساوی روی پوشش بمالید. بو و بوی دلپذیری که از فرش خارج می‌آید ، مدتها مهمانان را ذوق زده می نماید و دلداده meowing خوابیدن در یک کناره دنج روی فرش - یک گربه را متعجب می نماید.

برای کف پوش های درست شده از مواد طبیعی ، پاک کردن کم آب و ملایم فرش در منزل مطلوب خیس میباشد. پودر ایده آل نوشابه میباشد ، ولی بایستی پیش از به کار گیری روی تکه کوچک فرش پایین تخت یا این که مبل نیز تست گردد.

با وجود خاصیت جذاب نوشابه ، به کارگیری از آن روی فرشهای سیاه یا این که خیلی تیره ناممکن میباشد - لکه های زشت متعددی به طبعً باقی خواهد ماند. رنگ مشکی با آمونیاک نو و تماما پاک می نماید. فرآورده خریداری گردیده - "Vanish" سایه تیره را حاد نمی نماید ، چون جهانی میباشد و برای هر نوع شمع سفارش میشود.

از دربین بردن لکه های روی پوشش فعالیت دشواری وجود ندارد و حتی جذاب میباشد چون فیض قابل پیش گویی وجود ندارد. حتی یک خانم منزل دار بی تجربه نیز می‌تواند به نبرد با آلودگی بپردازد و چیره ظواهر گردد ، خصوصاً در شرایطی‌که رویکردی مسئولیت پذیر در کسب و کار داشته باشد و از پیشنهاد های موءثر استعمال نماید.

فرش روی زمین مدام خوشگل ، دنج و دوستداشتنی میباشد ولی به شرطی که پاک باشد. هر خانم منزل داری خودش تصمیم میگیرد که چطور بایستی قالیشویی صورت پذیرد. ما یک‌سری مفید ، بی آلایش و راههای اثر گذار برای این مرحله از پاک کردن منزل خویش را.

تولیدات منزه کننده فرش را خودتان در منزل اجرا دهید
منزه کننده های فرش ایمن و ثابت گردیده متعددی در این جا وجود داراست. هر آنچه را که در نوک انگشتان می‌باشید نیاز دارید. شما نیاز خواهید داشت:

جارو

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 64
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 56
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 6
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 64
  • بازدید ماه : 177
  • بازدید سال : 751
  • بازدید کلی : 5478
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی